Monday, August 20, 2012

Bukit Tinggi with Leong's Family

20th August
Since my cousin suggest me to enlarge my photo which i post in my blog... 
I tried, and they become large :P
Myvi of cousin
 This morning is damn hot...
FLAWER :DD
When we reached my cousin house this morning, his family member havent wake up...
RED-DOT
what i can do is just snap photo~
After about 1 hour we stay at their house, we went to Bukit Tinggi France Village


Tadaaa~~

what a sibeh nice but hot weather...

PAPA MAMA SISTA ME

The show with period

I dunno watdafruit imma doin

But I know imma cute boy :3

Suddenly regret to climb up this tower to snap the street :(

But with my pohfexianal skill, i can just take on ground :P

It's rain, it make us cannot went to Japanese Village... mad weather...

Unfortunately my uncle at Puchong cant attend the event, that's why just 3 of
 Leong's family attend the event~

countdown 13 days
大家好,我又来了
最近我的偶像来了
Ryan Higa
按道理我应该是很高兴的
看清楚吗?
他就是这么幹
偏在我上飞机后才跟粉丝们say hi
还是在同天9小时候来个 Ryan笑 *栋笃笑
算了,我就只能看着他跟我讲TEEHEE
不过叻,那天会说TEEHEE的人是我
因为我即将跟我的大学生涯说TEEHEE :B
真的有緊張很緊張超緊張到啦...
因為大學終於來信通知該給多少錢了~~ 囧
其實很多東西啊都要給錢的
沒辦法啦誰叫我但是不用功,給私立大學選中... *畫圈圈

哎呀,大好回教徒新年,酱死鬼多假期,
我就是这么没有人缘啦...
开玩笑的啦,噗~

其实这新年的礼拜四五六七都有事做了...
能给人安排到时间来看我*我很像在动物园里的小猫这样... 我真的很开心了~
倒数13天,行李也还没收拾 囧
我到底是要出国不啊
?
開始跟熟人說BYE了
傷感是有啦,但不是表面能表達出來的 :'(

No comments:

Followers